FOTOS TEMPORADA 2010

diumenge, 15 de juny del 2008

gralles ... gralles!!!!! ... GRALLES!!!!!!!!








Amics i amigues, companyes i companys castellers, grallers i gralleres, tabalers i tabaleres, en fi...tot la gent que estigui llegint aquest blog. Avui la colla en la qual i estem implicats, Xiquets de Tarragona, ens em disposat a fixar el nostre rumb cap a Vilafranca. Un 2/7, un 3/8, un 5/7 i un vano de cinc han configurat la diada d'aquest diumenge. Entre nervis i tonteries "la currante" (Txell) ha tornat a portar el toc de castell després d'anys i panys. Malament, malament...anem malament ja ens em equivocat...com heu pogut comprovar les gralles em entrat un xic tard (mea culpa sinyoris!) i ja la gent es pensava que en tiravem un de més gran (ostia tu si que van forts els xiquets no?). Bueno a poc a poc i amb bona lletra s'avança. Després d'haver sentit la nostra cap de gralla, mentre s'enfilava per la banda del dos, dir : gralles ... gralles!!!!! ... GRALLES!!!!!!!!, em reaccionat!!! i si el toc ha sonat...No sabem exactament quina cara feia la Silvia però aquí us n'adjuntem d'una que s'hi acosta i després com no ens em quedat dormint...d'una manera bastant embolicada però em dormit 1 minut!. Apa doncs fins un altre moment!




Avui actualitza la més veterana : La Laura

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Want something new? Look at a photo gallery

Anònim ha dit...

gralleees!!

casteleeeeers!!

xD

bueno per fi el 3d8 ya era hora

per algun dia k parlen de naltros

xD

pos bueno culpa de la laura e keda cla aixo

pero natros convençuts k era un 5d8 i cla pos hem entrat tard per aixo

enorabona per la actu

jeje

ens veiem

Raúl

JR ha dit...

- Sílvia: Gralles !!!!
- Grallers: (...)
- Sílvia: Gralles !!!!!!!
- Grallers: (...)

Encara estic flipat, una habitació ple de hueveras??? No és seriós això...

Ja heu fet fora el Richard? UNA volta, DUES voltes, TRES voltes... XD

Jordi

Anònim ha dit...

Bueno x lo menys a sonat bé això

Em començat tard pero be gracies per l'ajuda de la Laura que si no !!

Gralles !!!

Gralles!!

Castellers ! JA SOM AKI ! JA HEM ARRIBAT !...

Anònim ha dit...

jejejjee ho sento txell, jajaja tota convençuda que s'havia de començar a tocar a partir de quarts, santa inocencia!

Laura