FOTOS TEMPORADA 2010

dilluns, 14 de juliol del 2008

CAP DE SETMANA SENSE COMPLIR

La pluja va esgarriar l'estrena del 2 de 8 amb folre un mes abans de la gran cita de Sant Magí però això no va ser tot ja que el diumenge tampoc vam poguer complir les expectatives de fer la mateixa actuació que a Vic. Els Xiquets tan sols ens vam quedar amb castells de 7 i mig : 2/7, 4/7a i 3/7. Esperem fer un forat abans del dia 19 d'agost per això a seguir a treballar cadascu amb la seva tasca.


Després de dues sortides en les quals haviem de mantenir el nivell i pujar-lo amb una nova estrena de 8 ens em conformat amb un plat de "fideus", ara la qüestió és : pallaresos? maria cristina? per quan?. Apa companys slaut i bons castells!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

una llastima algu ens ha posat dos velas negras o ha estat fent la dança de la pluja cuan naltrus tenim actuacio prk alla on anem els nuvols i l apluja venen amb nosaltres

aixo no pot ser no podem na fent castells de set pel mon a akestes alçades

esperem k abans de sant magi (keden tres sortides) poguem assolir la trileta per anar amb mes confiança cap a sant magi

SALUT I CASTELLS

Raúl

Mireia González Mohedano ha dit...

sisi molt d grallees soneu malameent pero ara ens queixareem nosaltrees!
sort k la Jove n va actuaaar...

Anònim ha dit...

COM K LA JOVE NO VA ACTUAR MIREIA??

ET CORRETGEIXO LA JOVE VA ACTUAR DIUMENGE A TORREDEMBARRA ON VAN ASSOLIR UNA TRILETA (2D8,3D8,4D8)EL SEGON 2D8 K FAN AKESTA TEMPORADA I NALTROS MENJANTNOS ELS MOCS

rAÚL

JR ha dit...

buff.. k mal... k mal... Realment aquest cap de setmana s'ha escapat una molt bona ocasió per donar un cop sobre la taula.

Per M. Cristina s'hauria de tornat a motivar al personal per a poder tirar el 2 de vuit amb folre.

Anònim ha dit...

El dos de vuit amb folre jo el tiraria a Pallaresos i Maria Cristina repetir l'actuació de Vic no estaria gens malament.

Laura

Anònim ha dit...

digueu-me tiquis miquis, però he estat mirant els vídeos i l'últim és un 4d8 de la CJXT...xD No veieu el color baieta? déu meu...

apa ens veiem

Anònim ha dit...

si ho sabem, vam ficar per paraula clau xiqets de tarragona i ens ha sortit aixo.

Raúl Sánchez Montero ha dit...

es el problema que te ficar videos del youtube al blog k apareixen els videos que responena la paraula que tu poses i no pots triar quins vols i quins no

per cert en la foto del 4d7a surt un tros de la meva cama i la meva gralla i la silvia deskenes tambe xD paranoies meves es = deixeume k encara es molt d'hora i tinc son

xD

ale per cert passeuvos pel meu blog
encara no tinc cap comentari estic esperant a estrenarlo poden dir que hem fet el 2d8!!

xD

ale salut i castells

FARRUCUUUU

Sutran ha dit...

grallers de tarragona, ja soc akiiii!!!!