FOTOS TEMPORADA 2010

dimecres, 20 d’agost del 2008

ELS XIQUETS FEM HISTÒRIA


La diada d'ahir era per a molts una diada on es podia fer història. Els Xiquets del Serrallo van recuperar el 4 de 7 amb agulla i acavaren amb un 4 de 7 i un 3 de 7. Els de Sant Pere i Sant Pau van fer una diada similar : 4de7a, 4de7, id3de7a, 3de7. La Jove de Tarragona volia estrenar el 4 de 9a mb folre però no va poguer ser i va quedar amb un intent, però van acavar amb una trileta més que consolidada.



Ara els Xiquets em fet història descarregant el 3 de 9 amb folre, el més matiner de la nostra colla. I ja tornem a ser de 9 de 9!
Perquè pogueu recordar la diada d'ahir us deixem que cliqueu aquí per tal de tornar a veure el 3 de 9 amb folre descarregat.
Moltes gràcies per haver vingut la diada ha sigut molt profitosa!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

DE 9 DE NOOOOOOUUUUUU!!!!
els xiquets hem fet historiaaa
kins nervis abans i durant el 3d9 i com em va costar tocar la sortida i la manta al coll entre la emocio i les llagrimes k em corrien xD
un sant magi inolvidableee

sant magí 2008 100x100 MATALASSER!!

enhorabona xiquets!!

Raúl

Salut i castells

JR ha dit...

Buaaaa !!! kin Sant Magí, mare meva.... kin riure tota la nit.

La remullada, la nit a la Plaça de la Font, el Toful... i el millor encara estava per venir, el 3d9 !!!

Tan sols espero k XALESIU com ho vaig fer jo.

Ens veiem !

Anònim ha dit...

Matasseeeers matalasseeeeers matalassers!

Vaig sentir: " vinga amb confiança" i vam començar a sonar de putissima mare! Clarament era un toc de nou!
Un sant magí per recordar i encara més havent descarregat el 3!
Però això és repetirà, s'ha de repetir x santa Teclaa!

Gralleeeeeeeeeeees! ;)

Mireiaa

Sutran ha dit...

ieeeeeeeeeeepaaaaa!!!!!


grallers sou els millors cullons!!!!!
mai en un vidio havia sentit sonar les gralles com aket!!!!
es alucinant, encara sem posen ara els pels de puntaaa!!!!

bueno xiquets!!!!!
ke avui comensu vacanses :P

a tots akells ke creien ke no el fariem , o no tenien confiança o ho feien per tocar els collons, numes dir: kels donguin per cuuul!!!! xDDDDDD

apa!!!!

SALUT,CASTELLS I INDEPENDÈNCIA!!! ll*ll